Ajutor online

Operatorii „Skype” vă răspund la orice întrebare privind serviciile electronice fiscale, de la ora 8ºº pînă la 17ºº de luni – vineri.

ATENȚIE!
Consultarea se efectuează doar prin mesagerie scrisă.

Operator 1 Operator 2 Operator 3 Operator 4 Operator 5 Operator 6
 

În atenția contribuabililor!

Stimați contribuabili, vă reamintim că conform pct. 12 al Instrucțiunii privind modul de utilizare a serviciilor fiscale electronice, aprobată prin Ordinul nr. 232 din 27 iulie 2017 și pct. 1.7 al Acordului/Contractului de conectare la serviciile fiscale electronice încheiat între Î.S. „Fiscservinform”, în caz de modificare a oricăror date de identificare, în termen de 3 (trei) zile de la producerea evenimentului, contribuabilul este necesar să informeze Î.S. „Fiscservinform” despre acest fapt la adresa electronică asistenta@sfs.md. Astfel, în cazul identificării necorespunderilor, în urma efectuării unor modificări aferent datelor companiei și a persoanelor responsabile cu drept de acces, Î.S. „Fiscservinform” blochează accesul conform
pct. 30 al Instrucțiunii privind modul de utilizare a serviciilor fiscale electronice, aprobată prin Ordinul nr. 232 din 27 iulie 2017.

Pentru a verifica dacă este sau nu blocat contul Dvs. de utilizator sau compania la care dețineți acces, autentificați-vă pe portalul https://servicii.fisc.md/. În cazul în care autentificarea nu vă reușește, expediați un mesaj la adresa de e-mail asistenta@sfs.md, cu indicarea datelor întreprinderii, a persoanei responsabile contul căruia este blocat și numărul de telefon. Ulterior, veți fi contactat și informat care este motivul blocării și ce măsuri trebuie întreprinse pentru deblocarea accesului la serviciile fiscale electronice.