Ajutor online

Puteți contacta unul dintre operatorii Skype prin internet, de la 8º la 17º de luni până vineri.

ATENȚIE!
Consultarea se realizează numai în scris.

Operator 1 Operator 2 Operator 3 Operator 4 Operator 5


________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,


Vă informăm că la data de 07 mai 2025, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”, modulul „Mesagerie”, SIA „Comanda online a formularelor tipizate, cât și în SIA „e-Cerere”, actualizarea ghidurilor de utilizare aferent modulului „Cerere de înregistrare a contractelor de dare în locațiune a bunurilor imobiliare de către persoanele fizice”.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
________________________________________________________________________________ 

Serviciul Fiscal de Stat are drept prioritate dezvoltarea și digitalizarea serviciilor fiscale eficiente și calitative în vederea majorării gradului de conformare fiscală și crearea unui climat favorabil mediului de afaceri.

Autoritatea fiscală încurajează toți contribuabilii să opteze pentru utilizarea serviciilor fiscale electronice, datorită beneficiilor care le oferă și anume: 
  •   -   Economie de timp – fără drumuri la ghișeu.
  •   -   Transparență – totul este înregistrat digital.
  •   -   Acces non-stop – serviciile sunt disponibile mereu.
  •   -   Siguranță – platformele sunt securizate și actualizate constant.
Totodată, informăm că, începând cu data de 01 iunie 2025, portalul www.servicii.fisc.md va fi închis, după 15 ani de utilizare.

Astfel, serviciile fiscale electronice pot fi accesate prin intermediul Sistemului Informațional Automatizat „Cabinetul personal al contribuabilului” de pe pagina-web oficială a instituției www.sfs.md, prin intermediul căruia se va efectua procedura de autentificare utilizând semnătura electronica sau mobilă.

________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,

Vă informăm că la data de 17 aprilie 2025, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” și SIA „e-Cerere”, ajustarea modulului „Cerere de înregistrare a contractelor de dare în locațiune a bunurilor imobiliare de către persoanele fizice”.

Lucrările au fost realizate în vederea executării modificărilor operate la art. 74 din Codul fiscal, prin prevederile pct. 23 al Legii nr. 214/2024 și anume: veniturile nerezidenților specificate la art. 71 alin. (1) lit. k) și k1 ) obținute de la alte persoane decât cele menționate la art. 90 urmează a fi supuse impozitului pe venit în mărime de 12% din valoarea lunară a contractului.

Astfel, în scopul asigurării respectării normelor citate, atât persoanele rezidente cât și nerezidente vor dispune de posibilitatea de a înregistra Contractele de dare în locațiune a bunurilor imobiliare de către persoanele fizice.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.


________________________________________________________________________________ 

Stimați contribuabili,


Vă informăm că la data de 10 aprilie 2025, în intervalul 17:00-19:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere”, modulul „Gestionarea patentelor de întreprinzător” și anume: lista genurilor de activitate pasibile a fi desfășurate în baza patentei de întreprinzător se completează cu următoarele genuri:


2.52 „Servicii alternative de îngrijire a copilului – servicii de îngrijire individualizată a copilului”;
2.53 „Servicii alternative de îngrijire a copilului – servicii de îngrijire a copilului de tip familial”;
2.54 „Servicii de îngrijire la domiciliu a persoanelor vârstnice”.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
________________________________________________________________________________ 



Stimați contribuabili,

Vă informăm că la data de 26 martie 2025, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Comanda online a formularelor tipizate”, înlăturarea deficienței în partea ce ține de generarea seriei și numărului de diapazon pentru formularele tipizate și SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”, înlăturarea deficienței în partea ce ține de imposibilitatea redactării datelor companiei.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.

________________________________________________________________________________ 

Stimați contribuabili,


Vă informăm că la data de 19 martie 2025, în intervalul 17:00-19:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Factura” și anume:


Modificarea formatului datei la imprimarea facturii în format orizontal, din mm/dd/yyyy în dd/mm/yyyy.
Ajustarea procesului de încărcare XML în compartimentul Import XML și în API, metoda PostInvoice, pentru nerezidenți.
Ajustarea procesului de semnare a facturilor fiscale prin API, metoda PostInvoice, pentru rolurile de cumpărătot si transportator.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.

________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,


Vă informăm că la data de 13 martie 2025, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Contul Curent al Contribuabililor” și în cadrul SIA „Comandă on-line a formularelor tipizate”.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
________________________________________________________________________________ 

Stimați contribuabili,

Vă informăm că la data de 06 martie 2025, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”, care presupune optimizarea procesului de încărcare a declarațiilor mari „TMA18 – Raportul cu privire la tichetele de masă acordate angajatorilor”.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,


Serviciul Fiscal de Stat vă aduce la cunoștință că, la data de 27 februarie 2025, în intervalul orelor 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul mai multor servicii fiscale electronice, după cum urmează:


Ghișeul Unic de Raportare, ajustarea rapoartelor BNS (1-tic, M1 și 1-ACHIZ);
Migrarea de pe portalul servicii.fisc.md în cadrul Sistemului informațional automatizat „Cabinetul Personal al Contribuabilului” a serviciului fiscal electronic „Comanda on-line a formularelor tipizate”;
Pagina web www.sfs.md , ajustarea compartimentului „Bunuri confiscate și infracționale” și lansarea compartimentului pentru vizualizarea Listei agenților economici care se află pe teritoriul Republicii Moldova și care nu au relații fiscale cu sistemul ei bugetar.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.


Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

 

 

________________________________________________________________________________ 

Stimați contribuabili,

Vă informăm că la data de 13 februarie 2025, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane fizice”, care presupune lansarea formularului CET18 pentru anul 2024 și în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


________________________________________________________________________________ 

Stimați contribuabili,

Serviciul Fiscal de Stat vă aduce la cunoștință că, la data de 11 februarie 2025, în intervalul orelor 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul Ghișeului Unic de Raportare, care presupune lansarea formularului POLMED25.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,

Serviciul Fiscal de Stat vă aduce la cunoștință că, la data de 06 februarie 2025, în intervalul orelor 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane fizice”, care presupune lansarea formularului CET18 pentru anul 2025 și portalul www.sfs.md.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,


Serviciul Fiscal de Stat vă aduce la cunoștință că, la data de 14 ianuarie 2025, în intervalul orelor 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul Ghișeului Unic de Raportare, care presupune actualizarea cuantumului salariului mediu lunar pe economie prognozat pentru anul 2025, în vederea completării formei IU17, cât și ajustarea sumei calculate a contribuției de asigurări sociale, (lei) pentru anul 2025 în cadrul formularelor IPC21, TAXI18 și CAS18-AN.


Totodată, vor fi efectuate lucrări aferent rapoartelor Biroului Național de Statistică și anume modificarea formularelor statistice:

RSF1 – Situații financiare;
RSF2 – Situații financiare ale organizației necomerciale;
RSF1-PRESCURTAT – Situații financiare prescurtate;
RSF3 - Situații financiare a reprezentanței entității nerezidente;
1 cheltuieli – Cheltuieli curente pentru protecția mediului și plăți ecologice;
29-agr (anual) – PRODUCTIA VEGETALĂ;
Forma Nr.6 – Efectivul animalelor și păsărilor în gospodăriile populației (trimestrial), cât și adăugarea raportului anual.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.


Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

________________________________________________________________________________ 


Sistemele IT se află într-un proces rapid de dezvoltare, iar acest lucru influențează experiența utilizatorilor finali în procesul de interacțiune cu serviciile electronice. Una din prioritățile Serviciului Fiscal de Stat este de a oferi servicii fiscale electronice îmbunătățite reieșind din nevoile contribuabililor.


Digitalizarea serviciilor fiscale electronice a pornit de la lansarea în anul 2009 a portalului www.servicii.fisc.md. Un portal care a devenit accesul unic pentru contribuabili de a fi parte la transformarea digitală a administrației fiscale naționale.


Timp de 15 ani am reușit împreună să îmbunătățim experiența utilizatorilor și contăm în continuare pe sprijinul fiecărei comunități de contribuabili pentru a deveni mai eficienți în oferirea serviciilor fiscale electronice de calitate.


Astfel, pe final de 2024, Serviciul Fiscal de Stat informează că la data de 27.12.2024, ora 17:00, va avea loc migrarea de pe portalul www.servicii.fisc.md în cadrul Sistemului informațional automatizat „Cabinetul Personal al Contribuabilului” a serviciului fiscal electronic „Comanda on-line a formularelor tipizate”. Acest serviciu electronic este ultimul din lista de servicii electronice care urmau a fi integrate în cadrul Sistemului informațional automatizat „Cabinetul Personal al Contribuabilului” și finalizarea procedurii de închidere a portalului www.servicii.fisc.md.


Menționăm că pe parcursul anului 2024 au fost migrate serviciile fiscale electronice „Verificarea on-line a obligației fiscale” și „Achitarea on-line a impozitelor și taxelor”, servicii destinate persoanelor fizice-cetățeni.


În acest context, după 15 ani de utilizare, portalul www.servicii.fisc.md urmează a fi închis, începând cu data de 02.03.2025.


La fel, la data de 27.12.2024, ora 17:00 se vor efectua lucrări de mentenanță și în cadrul Ghișeului Unic de Raportare în vederea plasării raportului 24-AGR - Anual pe producție și ajustărilor la Declaraţia cu privire la impozitul pe venit pentru agenţii economici (forma VEN12) și Declaraţia cu privire la impozitul unic (forma IU17), conform Ordinului MF nr. 153/2017, respectiv Ordinului MF nr.142/2024.


Astfel, în timpul acestor lucrări este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemelor.


________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,

Serviciul Fiscal de Stat vă informează că, la data de 19 decembrie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”, care presupune implementarea formularului SIMM24, conform noilor modificări operate prin Ordinului MF nr. 143/2024.

De asemenea, vor fi efectuate actualizări în cadrul SIA „Contul curent al contribuabilului”, și anume: Modificarea raportului CC01 prin adăugarea coloanei „Codul bugetului” și comasarea coloanei „Codul LOC” cu coloana „Codul SFS”.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.



________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,


Serviciul Fiscal de Stat vă informează că, la data de 12 decembrie 2024, în intervalul        17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” și SIA „Declarația electronică – persoane juridice”, și anume: ajustarea dărilor de seamă Forma TDLMS-09, Forma TDL-13, Forma TDLM13, conform noilor modificări operate prin Ordinul SFS nr. 533/2024.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.


Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
________________________________________________________________________________ 

Stimați contribuabili,

Serviciul Fiscal de Stat vă informează că, la data de 05 decembrie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice” și SIA „Colectarea informațiilor din surse indirecte”.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

 

________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,

Vă informăm că la data de 28 noiembrie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS
________________________________________________________________________________ 


Stimați contribuabili,

Vă informăm că la data de 14 noiembrie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Contul curent al contribuabilului” și SIA „Declarația electronică – persoane juridice”.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.


________________________________________________________________________________ 

Stimați contribuabili,


Vă informăm că la data de 31 octombrie 2024, în intervalul 17:00-21:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”, SIA „Contul curent al contribuabilului”, SIA „e-Cerere”, SIA „Declarația electronică” și SIA „e-Factura”.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.


Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.



__________________________________________________________________________________ 
Stimați contribuabili,


Serviciul Fiscal de Stat vă informează că, la data de 17 octombrie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice” în vederea plasării noului formular DAP24 „Declarația cu privire la impozitul pe venit pentru persoanele care desfășoară activitate profesională conform capitolului 101 din Codul fiscal”, aprobat prin Ordinul MF nr. 60 din 29.05.2024.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.


Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
__________________________________________________________________________________  

Stimați contribuabili,

Vă informăm că, modulul Mesagerie din cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” va fi integrat cu serviciul guvernamental de notificare electronică – MNotify.

În context, la data de 10 octombrie 2024 vor avea loc lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”, în intervalul 17:00-17:30.

În perioada menționată este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniențe și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemelor.

MNotify este serviciul guvernamental de notificare electronică ce permite prestatorilor de servicii, autorităților și instituțiilor publice expedierea notificărilor către utilizatori în vederea înștiințării acestora, despre evenimentele produse în legătură cu prestarea serviciilor sau altor evenimente relevante destinatarilor.

Pentru expedierea notificărilor, MNotify utilizează următoarele canele de notificare:

  • poșta electronică;
  • notificări push;
  • mesagerie instantanee (Viber, Telegram).

 

 

__________________________________________________________________________________  

Stimați contribuabili,

 


Vă informăm că la data de 08.10.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.


Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.

 

__________________________________________________________________________________  

Stimați contribuabili,

Vă aducem la cunoștință că la data de 03.10.2024 vor avea loc lucrări de mentenanță în cadrul unor servicii fiscale electronice.

Astfel, în intervalul 17:00-19:00 vor fi efectuate lucrări de actualizare pentru formularul Munca 1 - Cîștiguri salariale în cadrul SIA „Declarație electronică” și lucrări de optimizare în cadrul      SIA „e-Factura”.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemelor.

Vă mulțumim pentru înțelegere.


__________________________________________________________________________________  

Stimați contribuabili,


Vă informăm că la data de 26.09.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Factura”.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.


__________________________________________________________________________________  

Stimați contribuabili,


Vă informăm că la data de 19.09.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” și portalul www.sfs.md.


În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
__________________________________________________________________________________  

 Stimați contribuabili,

Vă informăm că, la data de 12 septembrie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică persoane juridice” și portalul www.sfs.md.

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar în intervalul anunțat.

Totodată, Vă asigurăm că, echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
__________________________________________________________________________________ 

 

 

Stimați contribuabili,

    Vă informăm că la data de 15.08.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.

    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
__________________________________________________________________________________
Stimați contribuabili,

    Vă informăm că la data de 06.08.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Factura” și anume înlăturarea deficiențelor la încărcarea fișierelor.

    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniențe și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
__________________________________________________________________________________
Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 01.08.2024, în intervalul orelor 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere”, SIA „e-Factura”, SIA „Declarația electronică – persoane fizice” și SIA „Ghișeul Unic de raportare”.

    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniențe și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________

 Stimați contribuabili,
    Serviciul Fiscal de Stat vă informează că, la data de 18 iulie 2024, în intervalul orelor 17:00 - 18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA "Colectarea informațiilor din surse indirecte", urmare a aprobării Ordinului SFS nr. 302 din 11.08.2023 prin care au fost efectuate modificări cu privire la stabilirea modului, structurii și termenilor de prezentare a informației de către subiecții nominalizați în art. 92 și art. 22611 din Codul fiscal.

În context, au fost dezvoltate 2 anexe noi și anume:

    - Anexa nr. 15 - Informația prezentată de Agenția Servicii Publice privind înregistrarea mijloacelor de transport de către persoanele fizice, art. 22611(2) pct. 1) lit. b) din Codul fiscal;
    - Anexa nr. 16 - Informația prezentată de Agenția Servicii Publice privind determinarea obligațiilor fiscale ce țin de înstrăinarea bunurilor imobile de către persoane fizice, art. 92 alin. (9) din Codul fiscal.
Completarea anexelor, menționate mai sus, se pune în aplicare începând cu perioada de raportare 2024.

    De asemenea, în aceeași perioadă vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA "Cabinetul personal al contribuabilului" și SIA "Declarația electronică - persoane juridice". 

În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.

    Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniențe și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 04.07.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Comanda online formulare tipizate” cât și în cadrul serviciului „Achitarea on-line a impozitelor și taxelor de către persoanele fizice”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniențe și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 27 iunie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” și SIA „Ghișeul Unic de Raportare”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă aducem la cunoștință că la data de 06 iunie 2024 vor avea loc lucrări de mentenanță în cadrul unor servicii fiscale electronice.
    Astfel, în intervalul 17:00-17:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”, SIA „e-Factura” și SIA „Comanda online a formularelor tipizate”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere!
___________________________________________________________________________________


    Stimați contribuabili,
    Vă aducem la cunoștință că la data de 28.05.2024, în intervalul 17:00-17:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 22 mai 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”, ajustări în cadrul formularului TFSP20 .
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________


    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 15 mai 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Comanda online a formularelor tipizate” și ajustarea versiunii de imprimare din cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.

___________________________________________________________________________________


    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 02.05.2024, în intervalul orelor 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță aferent:
    Rapoartelor Biroului Național de Statistică din cadrul SIA „Ghișeul Unic de Raportare” și anume, actualizarea rapoartelor statistice: 3-AGR; ASA pentru anul 2022, 4-AGR;
    SIA „e-Cerere”, modulul „Stingerea obligației fiscale prin compensare și/sau restituirea mijloacelor bănești”;
    SIA „e- Factura”;
    Portalul sfs.md.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________


    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 19 aprilie, 2024, în intervalul orelor17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță aferent rapoartelor Biroului Național de Statistică din cadrul SIA „Ghișeul Unic de Raportare” și anume actualizarea rapoartelor statistice: 16-AGR; 1 TIC; 1-AC.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.
    Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________
    
    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 16.04.2024, în intervalul 10:30-11:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că, la data de 11 aprilie 2024, în intervalul 14:00-15:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că, echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
___________________________________________________________________________________


    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 05.04.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________
    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de  2 aprilie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță aferent rapoartelor Biroului Național de Statistică din cadrul SIA „Ghișeul Unic Raportare”, după cum urmează:
    1) actualizarea rapoartelor statistice: M3, 1 TIC;
    2) excluderea din lista rapoartelor:14-AGR, 15-AGR, 65-AGR;
    3) adăugarea rapoartelor noi: 16-AGR, 1-ACHIZ.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că, la data de 28 martie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice” și anume actualizarea Anexei la darea de seamă privind taxele în fondul de susținere a populației (Forma TFSP20), în contextul aprobării Ordinului Serviciului Fiscal de Stat nr. 92 din 05.03.2024 .
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 20 martie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________
   

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 19.03.2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Colectarea Informațiilor din Surse Indirecte” și SIA „Cabinetul Personal al Contribuabilului”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.

___________________________________________________________________________________

   
    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 14.03.2024, în intervalul 15:00-17:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.
    Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 20.02.2024, în intervalul 17:00-17:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________



    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 14 februarie 2024, în intervalul 15:00-17:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere”.
    De asemenea, informăm că, la data de 17 februarie 2024, în intervalul 08:00-20:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică – persoane juridice”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă aducem la cunoștință că în următoarele zile vor avea loc lucrări de mentenanță în cadrul unor servicii fiscale electronice.
    Astfel, la data de 08.02.2024, în intervalul 14:00-14:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică” și SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”, iar la data de 10.02.2024, de la orele 22:00 până la orele 07:00, data de 11.02.2024, în cadrul SIA „e-Factura”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.

___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili!
    Vă informăm că la data de 01.02.2024, în intervalul orelor 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”, ajustări în cadrul formularelor IPC21, VEN12, 29_AGR și ASA_23.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.
    Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

    Stimați contribuabili,
    Vă informăm că la data de 29.01.2024, în intervalul 14:00-15:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță pe portalul:
www.sfs.md și în cadrul sistemului „Colectarea Informațiilor din Surse Indirecte”.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________


    Stimați contribuabili!
    Vă informăm că la data de 17.01.2024, în intervalul orelor 14:00-16:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”, ajustări în cadrul rapoartelor IPC21, CAS18- AN, TAXI18, IRM19, TDBSA15, ACZ09, IU17 și POLMED 23.
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru. 
___________________________________________________________________________________


Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 04.01.2024, în intervalul orelor 14:00-15:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” și SIA „Declarație electronică-persoane juridice”, în legătură cu ajustările în formularele TAXI18. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 29.12.2023, în intervalul 14:00-15:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 27.12.2023, în intervalul 14:00-15:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică” prin adăugarea unui cod nou 52 „mamele care își îngrijesc copiii până la vârsta de 2 ani” în formularul 2-04/l și ajustarea motorului de căutare de pe portalul www.sfs.md. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 18.12.2023, în intervalul 14:00-14:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică” și anume: 
    Actualizarea Formei TFSP20, Darea de seamă privind taxele în fondul de susținere a populației; 
    Ajustarea Rapoartelor BNS (65-auto-22, 1_chelt, Nr.5-C, 9_agr). 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Serviciul Fiscal de Stat vă informează că la data de 07.12.2023, în intervalul orelor 10:00-10:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică”, SIA „e-Cerere” și pe portalul: www.sfs.md. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Serviciul Fiscal de Stat vă informează că la data de 28.11.2023, în intervalul orelor 10:30-11:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice”, ajustări în cadrul formularelor POLMED23 și NER – 17. 
    De asemenea, la data de 29.11.2023, în intervalul orelor 15:30-16:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță pe portalul: www.sfs.md, SIA „Declarația electronică – persoane juridice” și SIA „Declarația electronică – persoane fizice”. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 15 noiembrie 2023, în intervalul orelor 15:30 – 16:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere”. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. 
    Totodată, Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 09 noiembrie 2023, în intervalul orelor 17:00 – 17:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică” în legătură cu plasarea noului formular POLMED23. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. 
    Totodată, Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 26.10.2023, în intervalul 15:00-15:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarația electronică”, ajustări în rapoartele BNS. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 11.10.2023, în intervalul 16:00-16:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere” și SIA „Declarația electronică”, ajustări în cadrul rapoartelor BNS. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 09.10.2023, în intervalul 16:30-17:00 vor fi efectuate lucrări de
mentenanță pe portalul: www.sfs.md. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat
temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste
inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 04.10.2023, în intervalul 16:30-17:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică” și anume: 
    Implementarea în compartimentul „Declarației nouă” a motorului de căutare (search) după denumirea prescurtăt sau completă a declarațiilor 
    Implementarea în compartimentele „Nou” și „Semnate” amecanismului de ștergere multimplă a declarațiilor Ajustarea Rapoartelor BNS 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 28.09.2023, în intervalul 16:00-16:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „CISI”. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. 
    Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere!
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 07.09.2023, în intervalul 16:00-16:30 vor fi efectuate lucrări de mentenanță pe portalul www.sfs.md și în cadrul SIA „e-Cerere”. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 29.08.2023, sunt efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Comanda online a formularelor tipizate” și SIA „e-Cerere”. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 16.08.2023, în intervalul orei 16:00-16:30 urmează a fi finalizate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „e-Cerere”, în partea ce ține de actualizarea formularului Cererii de actualizare a datelor/încetare a activității pentru persoanele ce desfășoară activitate independentă. În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 07.08.2023, în intervalul orei 16:00-16:30 urmează să fie finalizate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică”, în partea ce ține de unele validări în cadrul Formei DAJ17. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 19.07.2023, în intervalul orei 16:00-16:30 urmează a fi finalizate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică”, în partea ce ține de unele validări asupra completării datelor despre „Numele, Prenumele”. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 12.07.2023, în intervalul orei 13:00-14:00 urmează a fi finalizate lucrări de mentenanță în cadrul serviciilor fiscale electronice. Aceste lucrări vizează ajustări în cadrul SIA „e-Cerere”, în vederea racordării la noile prevederi ale 
    Ordinului MF nr.2/2017 privind aprobarea unor formulare tipizate aferente activității persoanelor fizice care desfășoară activitate independentă și a Indicațiilor privind completarea acestora, operate prin Ordinul MF nr.56/2023 cu privire la Ordinul MF nr.2/2017. 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 06.07.2023, în intervalul orelor 18:00-19:00 urmează a fi finalizate lucrări de ajustare/plasare a formularelor în cadrul serviciilor fiscale electronice. Aceste lucrări vizează următoarele ajustări: 
    1. Validări critice IDNP/CPAS/Nume, Prenume în Forma IRM19 
    2. Eliminarea validării critice pentru rubrica „Adresă” din Forma DASS19 
    În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 30.06.2023, în intervalul orelor 19:00-20:00 urmează a fi finalizate lucrări de ajustare/plasare a formularelor BNS în cadrul serviciilor fiscale electronice. Aceste lucrări vizează următoarele ajustări: 
    Ajustarea formularelor BNS: 1-inov (anual), M1 (trimestrial) și 65 Auto (trimestrial) 
    Plasarea formularelor noi a BNS: 4-AGR, 21-VINZ, 24-AGR și 29-AGR
  În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru
___________________________________________________________________________________
 
Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 06.07.2023, în intervalul orelor 18:00-19:00 urmează a fi finalizate lucrări de ajustare/plasare a formularelor în cadrul serviciilor fiscale electronice. Aceste lucrări vizează următoarele ajustări:1. Validări critice IDNP/CPAS/Nume, Prenume în Forma IRM192. Eliminarea validării critice pentru rubrica „Adresă” din Forma DASS19 În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru Stimați contribuabili, Vă informăm că la data de 30.06.2023, în intervalul orelor 19:00-20:00 urmează a fi finalizate lucrări de ajustare/plasare a formularelor BNS în cadrul serviciilor fiscale electronice. Aceste lucrări vizează următoarele ajustări:Ajustarea formularelor BNS: 1-inov (anual), M1 (trimestrial) și 65 Auto (trimestrial)Plasarea formularelor noi a BNS: 4-AGR, 21-VINZ, 24-AGR și 29-AGRÎn acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. 
    Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

 Stimați contribuabili, 
    Vă informăm că la data de 06.06.2023, în intervalul orei 13:00-14:00 urmează a fi finalizate lucrări de înlăturare a neconformităților în cadrul serviciilor fiscale electronice. Aceste lucrări vizează următoarele ajustări: 
    1. Afișarea Formei TFZD15 în format nou începând cu perioada fiscală anul 2024 
    2. Înlăturarea deficiențelor asupra validărilor critice din Forma IPC21 
    3. Stabilirea excepției pentru Rapoartele statistice pentru mecanismul de expediere automată a declarațiilor
  În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului. 
    Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să fiți în continuare atenți la informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
___________________________________________________________________________________

Stimați contribuabili, 
    Din data de 18.11.2021 ora 16:00, Serviciul Fiscal de Stat migrează de pe portalul www.servicii.fisc.md pe portalul https://sfs.md, în ,,Cabinetul personal al Contribuabilului”, următoarele servicii fiscale electronice: 
        -Contul curent al contribuabilului; 
        -Diseminare mesaje pentru persoane; 
        -Colectarea informațiilor din surse indirecte. 
    Prin urmare, serviciile respective nu vor mai fi accesibile pe portalul www.servicii.fisc.md , iar lista se va suplini treptat până la migrarea tuturor serviciilor. 
    Reiterăm că, conform Ordinului SFS nr. 125/2020, utilizarea serviciilor fiscale electronice se efectuează prin intermediul sistemului ,,Cabinetul personal al contribuabilului”.
 Portalul www.servicii.fisc.md este menținut temporar pentru a oferi posibilitatea trecerii treptate a contribuabililor la sistemul ,,Cabinetul personal al contribuabilului”.
 Pentru evitarea neconformităților în utilizarea sistemelor informaționale prestate de Serviciul Fiscal de Stat, precum și a necorespunderii datelor personale și ale entității administrate, Vă recomandăm să utilizați serviciile prin intermediul SIA ,,Cabinetul personal al contribuabilului” de pe portalul
www.sfs.md
    Autentificarea de pe portalul www.servicii.fisc.md în scurt timp va fi exclusă. 
                                Ghidul de utilizare a SIA ,,Cabinetul personal al Contribuabilului” îl puteți găsi 

aici!
  

Яндекс.Метрика